2012. augusztus 27., hétfő

Gombás-sajtos kruton és hagymás krémleves

Megint megsütöttem Éva gombás-sajtos krutonját. Megint, mert már egyszer régebben is kipróbáltam. Duplán köszönöm, Éva :) Most, hogy hűvösebbre fordult az idő, egy kicsit már őszies hangulatban is voltam, nagyon vágytam egy melegszendvicsre. Habár, ez inkább a tapasok közé tartozik, mert méretében is kicsi :)
Harapnivaló harapnivalóak :D

Tegnap anyu főzött húslevest, amire már nem volt gusztusom, tekintve, hogy megettük a főtt húst belőle. Ezért körülnéztem a konyhában, hogy mi van még itthon.

Hagymás krémleves

1 közepes hagyma
1 ek olívaolaj (étolajjal is megteszi)
1 ek daraliszt
vasárnapi húslevesmaradék


A hagymát apró kockákra vágom vagy karikákra felszeletelem. Olívaolajon megpárolom, liszttel besűrítem  összekeverem a hagymával. Mikor már pirulni kezd a liszt is, felöntöm a húsleveslével. Sózom. Hagyom, hogy felforrjon, mikor már felforrt, lekapcsolom alatta a lángot.
Petrezselyemmel is megszórtam.

A recept egy főre van számítva. A hagymát botmixerrel szétaprithatjuk. Nagyon kiadós leves. A gombás-hagymás krutonnal együtt tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése