2012. augusztus 30., csütörtök

Pudingos csokoládés kockák

Nagyon megkívántam a pudingot, de a simánál valami igényesebbre vágytam. Körülnéztem, hogy mi van még  itthon, így esett választásom a következő süteményre:

Pudingos csokoládés kockák

A tésztához:
1 csomag csokoládés pudingpor
0,5 l tej
1 ek cukor
1 csomag sütőpor
1 tojás
reszelt narancshéj
10 dkg csokireszelék (darabokra tördelve is került a tésztába)
15 dkg liszt

Főzzük meg a pudingot fél liter tejben a csomagoláson található utasítás szerint. Hagyjuk kissé lehűlni. Majd keverjük össze a pudingot a sütőporos liszttel, a cukorral, a reszelt narancshéjjal és a tojással. Keverjük el teljesen, végül adjuk hozzá a csokit. Tegyük a tésztát egy kivajazott 32x20x5 cm-es tepsibe. Előmelegített sütőben 200 fokon 35-40 percig, vagy amíg a tészta megsül. Vegyük ki a sütőből és hagyjuk hűlni 20 percig.

A recept 4 személyre szól. Eredeti forrása az egyik receptgyűjteményből van, sajnos, nekem valamiért nem lett magas...ezért továbbfejlesztettem :)
A képen jobboldalt a tészta eredeti kinézetében :)
A krémhez:
1 csomag főzés nélküli kókuszos pudingpor (eredetileg vaníliás lett volna, csak itthon nem volt)
3 dl tej

A pudingport a tejjel egy robotgép segítségével 3 percig kevertem. Rákentem a tészta tetejére, és megpróbáltam egyenesre simítani. Tetejére csokireszeléket és itt-ott csokidarabokat szórtam. Kockákra vágva tálaltam.


Nagyon nem voltam találékony, csak nem akartam a konyhát még 35 fokossá tenni :) Így is volt 30 fok a sütés után.

Remélem, elnyeri a tetszést és valaki kipróbálja, mert kíváncsi vagyok a véleményekre is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése