2012. november 25., vasárnap

Háromszoros élvezet másodszor

Újra elkészítettem a 3 Bit szeletet, vagyis a háromszoros élvezetet. Ez meglepő volt számomra, mert mikor a sütésnek nekiálltam, még nem tudtam, hogy ezt már egyszer már megsütöttem. Öröm volt az ürömben, hogy Tomi még nem kóstolta, és akkor is nagyon finom volt, mint most.
Különbség csak annyi volt, hogy most a tészta 180 fokon sült 20 percig, mivel a recept nem írta és bajban voltam, hogy milyen méretű tepsit béleljek ki sütőpapírral. Most a Sütigyár receptje alapján dolgoztam és a sütés előtt elfeledkeztem a két receptet összehasonlítani :D

Olvad a hab...




Mindenkinek nagyon ízlett. Anyum a kekszek mentén kis négyzetekre, kockákra vágta, így meg bírtunk enni 3-4 darabot is egyszerre :))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése