2013. április 2., kedd

Sajttekercs

Mikor megláttam a receptes csoportokban az ismert közösségi portálon, még nem tudhattam, hogy engem is elvarázsol ez a remek inyencség. Aztán pár nappal húsvét előtt lázasan kerestem a receptet, mig végül Aleda honlapján rábukkantam, aki KicsiVúnál látta meg. Ha tudná, hogy világhirnévre tett szert időközben a sajttekercs :D

Sajttekercs

12 db szeletelt sajt
10 dkg reszelt sajt
10 dkg sajtkrém
10 dkg puha vaj
9 szelet gépsonka
5 főtt tojás
1 kk mustár
só, fehérbors
apritott petrezselyemzöld

Sütőpapirral bélelt tepsire rakjuk a sajtszeleteket úgy, hogy kissé fedjék egymást. Megszórjuk a reszelt sajttal és 2 percre meleg sütőbe toljuk, épp csak, hogy kissé összeolvadjon. Mig hűl, a főtt tojásfehérjét villával szétlapitjuk, összekeverjük a sajtkrémmel, a petrezselyemmel. Sóval, borssal izesitjük. Rákenjük a reszelt sajtra és befedjük a sonkaszeletekkel. A tojássárgájákat kikeverjük a puha vajjal, a mustárral, a sóval, majd a sonkára kenjük. Szorosan felcsavarjuk, mint a palacsintát. Fóliába csomagoljuk és hűtőbe tesszük. Éles késsel szeleteljük.



Húsvéti sonkával ettük. A családom repetát kért belőle. Még egyszer el kell készitenem a héten, aztán hétvégén is harmadszor :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése