2013. november 16., szombat

Halas szendvicskrém

Nagyon szeretjük az olajos halat, ezért megörültem, amikor Zoliéknál megláttam ezt a halas szendvicskrémet, amely hasonlitott a megszokott halkenős receptemre, de azért ez az izvilágában más volt. Mert a Sarokkonyhán közzétett verzió szerint citromlevet és csilit is tartalmazott. Kipróbáltam, nem csalódtam benne, habár kissé módositottam a recepten.

Halas szendvicskrém (ahogy nálam készült)

1 doboz olajos halkonzerv
10 dkg tömlős sajt vagy Medve sajt
3 tojás
2 ek reszelt sajt
1 fej vöröshagyma
1 tk citromlé
só, bors
petrezselyemzöld
őrölt csili

A tojást keményre főzzük, megpucoljuk, lereszeljük. A hagymát apróra vágjuk. A halat lecsepegtetjük, villával összetörjük, hozzáadjuk a reszelt sajtot, a főtt tojást, a tömlős sajtot és a hagymát. Izesitjük sóval, borssal, citromlével megcsepegtetjük, csilivel és petrezselyemzölddel megszórjuk. Összekeverjük.
Friss péksüteménnyel vagy bagettre kenve kináljuk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése