2013. november 21., csütörtök

Tojáskrém kicsit másképp

Rászoktam a krémekre. Ne gondoljatok rosszra, nem az édes süteménybe való krémekre, hanem a péksüteményekre kenhető sós kence-ficéket értem alatta. Hiába, ez a borongós esős idő nem akar elmúlni...
Timinél láttam meg a receptet, amit kissé megváltoztattam az itthon fellelhető alapanyagokból.

Tojáskrém kicsit másképp

2 főtt tojás
2 tömlős vagy Medve sajt
csipetnyi só
petrezselyemzöld
vöröshagyma izlés szerint
egy kevés margarin

A tojásokat lereszeltem a kislyukú reszelőn. Hozzáadtam a sajtot, a margarint és összekevertem. Sóztam, petrezselyemzölddel is megszórtam. A vöröshagymát most csak a krém tetejét diszitettem vele, de apróra vágva is belekeverhetjük a tojásos masszába.

A fagyóból vettem elő pár darab petrezselyemzöldet, azzal diszitettem a tojáskrém tetejét...


Köszönet a receptért, Timi! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése