2014. február 16., vasárnap

Hagymatea

Elborzadva néztem az edényre, amelyben a hagymadarabok úszkáltak, miközben az apai nagymamám megkérdezte, hogy kérek egy bögrével. Nem, mindig visszautasitottam. Mert többször előfordult, hogy éppen a konyhában főzte a hagymateát, mikor betoppantam.
A fenti történet jutott eszembe, mikor anyumat elkapta a nátha, de még jobban a köhögés, az influenzaszezonban. Egyik este is már készitette a következő adagot, mire észbekaptam, hogy nincs még fent a blogon, ezért nyomban a fényképezőgépemért berohantam a szobába és pillanatokon belül már fotózhattam is.

Hagymatea

1 vöröshagyma
viz szükség szerint
izlés szerint kristálycukor

A hagymát megmossuk és mindkét végét levágjuk. Nagyobb darabokra vágjuk, a héjával együtt, hogy még szebb szine legyen a teának, nem feltétel. Felöntjük vizzel és mérsékelt lángon 10-15 percig főzzük. Átszűrjük, kristálycukorral édesitjük.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése